mandag 10. mai 2010

Skummel butikk!!!!


I dag har jeg vært på helsestasjonen med jentene og da måtte jeg også innom interiørbutikken i nærheten. NYDELIG butikk med MANGE fristelser!!! SKUMMELT!


Ble litt nye lys og en ny duk... Er ikke så mye som skal til for å føle litt forandring :)


Ble også noen nye blomster. De hvite små er til verandaen og den lille orkideen skal få plass på kjøkkenet. Vi får familiebesøk i helgen, eller det vil si, på tordag. Kort uke denne uka:)

Gir et lite puff til å ordne litt hjemme...
Er ikke helt i hundre etter sykdomsrunde med mann og barn, og forkjølelse hos undertegnede...
Men kjenner at det er deilig å fikse litt rundt seg!


Nå sover jentene i stua. Jeg sitter og nyter utsikten med en kopp te.
Setter enormt stor pris på tiden i permisjon!!!!

Ha en god ettermiddag:)

2 kommentarer:

Minmill sa...

Du verden for et sammentreff. Det var nok samme konfirmasjon du og kollegaen din snakket om. Konfirmasjonsfesten vi var på var nettopp i Søgne og jeg er skråsikker på at det må ha vært den hun snakket om. Det er en liten by vi bor i. Hehe. Bare si til henne at jeg har foreviget bordpynten på bloggen min.

Ellen sa...

Så fine ting :) Det er en veldig farlig butikk ja, det kan jeg skrive under på!
Her har det også vært mye sykdom i det siste.. nesa begynner å bli sår etter to ukers forkjølelse (både hos liten og stor)
God bedring til deg! Og kos deg masse med langhelg med familiebesøk!!