fredag 29. april 2011

Bryllup..


Man blir litt revet med når det er store bryllup på tv. Og i dag er dagen med bryllup i fokus!
jeg måtte ut å kjøpe roser og andre blomster... og jeg mimrer tilbake til vårt bryllup.

What a day!!


Drømmedagen da jeg følte meg som en prinsesse og lykken var fullkommen!!
Jeg fikk mannen i mitt liv!
*SUKK*

Så blir de stående disse tre; Tro, håp og kjærlighet, men størst av dem er KJÆRLIGHETEN!!
Ønsker alle en god helg og gratulerer med bryllupsdagen William&Kathrine!

Og kjære søte kusinen min, hurra for deg og!(Som er 20år i dag)
*SMIL*

2 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan
Her var der romantikk i høysetet ja! Så nydelig brudebilde av deg og mannen din.
Sveivet innom bryllupet på tv i dag, men klarte ikke bli helt rørt... slik jeg ble da jeg så bryllupet til Mette Marit og Haakon og det svenske paret. Da bare sipet jeg, hi,hi...
Ha en strålende helg!
Klem fra Kaspara

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så nydelig du var !Klem