tirsdag 28. juni 2011

Størst av alt er Kjærligheten


Denne helgen som var har stått i kjærlighetens tegn.
Min nydelige lillesøster var bruden på lørdag.
Vakrere enn noen gang, mer strålende enn noen gang og lykkelig som bare det!
Rørt storesøster prøvde å synge noen toner i kirken og laget buketten bruden skulle bære.

Det ble en perfekt dag for brudeparet,
jeg er så glad i dere!!

Søndagen hadde jeg kosedag for en kommende brud, min hjertevenn.
Jeg gleder meg veldig til bryllup i juli, og jeg håper søndagen med spa, god mat og gode venninner var en god oppladning.
En ære å være forlover i dette bryllupet!!

Så gikk jeg glipp av Glansdagen, og tro meg, det er med et tungt hjerte at jeg ikke kunne møte søte medbloggere.
MEN når det er sagt, jeg ville ikke byttet bort helgen min mot noe!

Sommerkveld her i sør.

2 kommentarer:

The Rose Hypnosis sa...

Vakker bukett!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

vakker bukett og vakkert brullup! SÅ gøy og så stas det må ha vært.
Tusen takk for den fine overraskelsen i posten, jeg gleder meg over koppen og boksen hver dag. Det er så koselig å holde drikken med begge hender å fryde seg sånn fint vet du, hihi.
Og ekstra hyggelig med overraskelsen til Nanino da, du altså, så snill!
Ønsker deg gode sommerdager videre, måtte sola skinne hos deg i dag!