lørdag 7. januar 2012

Ingen like hjørner..


Ingen like hjørner i min stue.
Ingen like hjørner i livet vi lever.

Noen dager blir absolutt alt annet enn man kunne sett for seg.
I dag ble en sånn dag.

Jeg merker at dagene etter at jeg ble mamma er nok enda mer preget av dette fenomenet enn før...smil



Dagen har vært fylt med sol, kjære venner, god mat..
Men og utfordringer..


I huset vi leier er stua spesiell og "morsom"(blir vel rett ord)
Det er et arkitekthus, hvor ingen hjørner er like, hvor det er vinkler og ulike høyder, to nivåer, peis med kunst...
Ja, jeg kunne nok fortsatt lista..

Ikke at dagen i dag og stua har noe med hverandre å gjøre..
og heller derfor ikke grunn til sammenlikning..
Men tankene surrer og går og sånn her ble det i dag!





Nå har roen senket seg i huset.(og jeg puster lettet ut)

Mannen hutrende med feber på daybed`n i stua..
og småjentene med nye opplevelser i minnet, trygt i hver sin seng.

Help me remember
to have patience with
little hands eager to
help and to remember
that little hands grow
up ever so fast.


Ingen kommentarer: