tirsdag 12. juni 2012

Give Away!!!


Forrige uke var jeg innom den skjønne butikken 
Annas Rom 
som ligger på nydelige Langenes i Søgne.
Nå skal det sies at jeg er innom ganske ofte, fordi jeg bor så nærme.

Alltid koselig å slå av en prat med ei av de søte damene som jobber der, titte etter små og store skatter, nydelige klær, interiør, blomster, kjøpe venninnegaver el. eller bare la meg inspirere..

Dette er et skattekammer på en nydelig sørlandsperle!!
(Da vet du hvor du skal i sommer om du skal til sørlandet, 
sosialt for mannfolka utenfor og. hihi)



Anniche, som er eier av butikken, lurte på om jeg ville ha en Give Away på bloggen, og det ville jeg jo selvfølgelig!

Alltid gøy!
*SMIL*


Så søteste Anniche sendte med meg disse nydelige tingene her,
fra Falby.

Et nydelig kjøkkenhåndkle og 
4 skjønne krus/småboller om du vil..
I dag drikker jeg kaffe av en av mine, men i går dekket jeg dessertbord der jeg brukte de til is og jordbær.

Mmmmmm....

Vil du være med??

1 lodd: Legg igjen kommentar på dette innlegget.
2 lodd: Bli følger av bloggen.
3 lodd: Lik Annas Rom på facebook her.

Ha en fin dag!

53 kommentarer:

Lieth`s healt and design sa...

Titter innom bloggen din i ny og ne, og forundrer meg hvordan du hele tiden klarer å skape det vakre. Krusene og kjøkkenhåndkle var utrolig fine. Ønsker deg en riktig god sommer:)

Nina sa...

Flott blogg, flott butikk og flott premie ;) 3 lodd på meg.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Flott innlegg, rørende og gode ord som vi tar med på vår vei og ikke minst skjønne bilder tatt av ei HERLIG jente . Klem :)

Unknown sa...

Kjempefin blogg og flott butikk! Og nydelig premie- krysser fingrene med tre lodder!

Ha en fínfin uke!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

CEZILIA sa...

Jeg følger din bog. Er ret ny i dette for, men jeg elsker indretning og alt smukt tilbehør og brugskunst til hjemmet..
Jeg følger dig helt sikker fremadrettet - liker din give away vældig meget..Falby er bare super fint..

små øyeblikk med cams sa...

Hei, så fine premier!
Jeg tar full pott, 6 lodd! :)
Ha en fin tirsdag videre.
Klem Camilla

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
Fin blogg!
line.strandli@gmail.com

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Full pott med lodd til meg! ;)
Så krysser jeg fingrene for de er skikkelig søte de der...
Ha en super kveld!
Kjempefin blogg du har!
Klem

aMaLiDa sa...

Hei hei
Slenger meg med på give away med tre lodd :) Fin blogg du har


Randi

Merete N sa...

Hei, ny på bloggen din, og gleder meg til å bli bedre kjent med den.Fant linken hos Anniche om give away'en, og vil svært gjerne være med på den. Har lagt meg til som følger, og liker Annas Rom på FB, så 3 lodd på meg.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

♥ Stines hverdag sa...

Ja, på Annas Rom har de kjempe mye fint :-) Og krusene fra Falby er veldig søte.

Jeg blir med på giveaway og tar tre lodd :-)

VibekeHL sa...

Hei. Prøver lykken med 6 lodd. Fin blogg og fine premier. De har mye fint på Annas rom:)

Vibeke.

Gitte sa...

Hei!
Så fin en blogg du har!
Gleder meg til å følge deg videre. Annas Rom er en fantastisk butikk, elsker å gå å kikke og bli inspirert i danne butikken:)
Blir med på giveawayen din. Tar 6 lodder :)

Klem Gitte

Elin Sunde sa...

Hei hei!
Kommenterer dette blogginnlegget, er følger av bloggen på Bloglovin, og er allerede fan av Annas Rom på Facebook. :) Tvi tvi! :)

Elin/sunde92elin@hotmail.com

rule sa...

Hei! Oppdaget den inspirerende bloggen din,og hiver meg med i give away`n din med full pott!! Gleder meg til å følge deg videre,og neste gang jeg skal forbi Søgne så SKAL jeg stoppe innom den fantastiske butikken!!! Mvh. Ruth

Mira sa...

Koser meg når me tar turen til Søgne, både i sentrum og hos" Anna".

Ønsker meg 1 lykelodd.

Klem fra meg.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Oj oj oj! Fin- fin premie!!:)
Prøver meg på 1 lodd, og krysser fingrane:)
Ha ein strålande dag!
Klem:)

Premiedryss sa...

Jeg er med! 3 lodd på meg!

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med og tar 3 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene for denne flotte premien.

Tipser også om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

Ha en fin kveld.

Kristine S sa...

Jeg tar med glede 6 lodd og vil veldig gjerne være med på trekning. Flott premie.

Mvh. Kristine S
E-post: kristine907@gmail.com

Jorunn sa...

Prøver meg med 1 lodd :)

Geroannie sa...

6 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Unknown sa...

Prøver lykken med ett lodd :)
Krysser fingrene :) :)

klem :)

Asagao sa...

Hei :)
Jeg er med og tar 3 lodd :)
Hilsen og god helg
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Janne sa...

6 lodd, gjort alt! Weee=) utrolig flotte kopper!
Ønsker deg en flott helg=)
Klem Janne
jannebabzen@hotmail.com

Unknown sa...

Kjempesøt giveaway! :)
Jeg trekker 1 lodd og krysser fingrene! :)) <3
-Vibeke

Silje sa...

3 lodd :-)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 6 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Unknown sa...


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Kjempe fin premie..Jeg blir med og
( \_/ ) trekker full pott 6 lodd.
(=’.'=) Krysser fingrene og håper.
(«)_(«) Ønsker deg en kjempe
God Helg. Stor varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

Minna sa...

Hej!

Fin give away! Jag är gärna med och tar 1 lott :D

Trevlig helg!

minnapo1@gmail.com

Unknown sa...

Kjempe flott giveaway! :D
Må selvsagt trekke alle loddene her!
⋆ Ønsker deg en flott helg ⋆
-Helene-
riola@live.no

Unknown sa...

6 lodd på meg..:)

Ida Lind sa...

Jeg tar med meg seks lodd :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Signe Helene sa...

Så søt premie! :)
Jeg vil gjerne være med.
Liker på Facebook, og deltar med 4 lodd:)
God helg!

(signe@epost.no)

May W sa...

2 lodd til meg. :) Helt utrolig t jeg ikke har fått med meg om Annas rom, nda jeg bor så nær. Må få til et besøk ila sommeren :)

Tom Kenneth Green sa...

Jeg er med :D tar gjerne 6 eller 3 lodd :P usikker på inndeling på loddene :) vertfall gjort alt som skal gjøres :D


tomkgreen@hotmail.com

Marius sa...

kliner til med 3 lodd....

Marius

grotan@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

6 lykkelige på meg.

Klem

Unknown sa...

Jeg vil gjerne delta, og tar 6 lodd! :) Lykke til alle sammen!


Hilsen fra Lotte!
lotteolsenphotography@gmail.com

Kjersti1982 sa...

Skjønte ikke om det er 3 eller 6 lodd som er full pott, da folk som har gjort alle tingene skriver forskjellig. Jeg har både lagt meg til som følger og liker FB-siden. Så får du avgjøre om det er 3 eller 6 lodd :)
kjerstiogkim@hotmail.com

raringenerrar.blogg.no sa...

Eg er med!!! Fire lodd på meg:)

emilierebekka@hotmail.no

Laila.lovseth sa...

Jeg er med :)
Har gjort alt.

Laila.lovseth@hotmail.com

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Oh dette vil jeg være med på! Fin fine premier! ;) Knall giveaway!
desverre har jeg ikke fb, men liker de for det :) 2 lodd på meg!

Klemmer Mumsi

guitar_love sa...

Disse var søte, jeg er med med 1lodd fra denne kanten!!! :)
Mvh S :)

charlodde sa...

Flott blogg du har, med emner som interesserer mig, så deg vil jeg gjerne følge.

Annas Rom på facebook har jeg "likt" lenge,

3 lodder på meg :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Blir gjerne med på 1 lodd ♥

Har en "Gi bort" gående hos meg også. Meld deg på om du vil :)

Vibeke sa...

trekker 3 lodd.. herlig premie!!
:-)

Vimså sa...

Heisann.
Flotte premier - og jeg prøver lykken med full pott. har fulgt både deg og Annas Rom en god stund.
Klem Mari Johanne

En rosa fugl sa...

3 lodd på meg! :D

The Rose Hypnosis sa...

Hiver meg på i siste liten! Full pott her! :) Håper du har en strålende helg! Klemklem

Maya sa...

Selvfølgelig vil jeg være med på giveaway! Håper du har en fin lørdag :)

Klem Maya

Anemone sa...

Første gang jeg er inne her på bloggen. Flott blogg! Blir gjerne med på lotteriet. Vil følge denne bloggen fremover iallefall! Liker selvfølgelig også Annas Rom:-)

Precious Home sa...

Jeg blir gjerne med:) Trekker 1 lodd:)