tirsdag 19. mai 2009

Kaspara hjerte og hjertet i halsen..

Jeg fikk det fatastiske Kaspara-hjertet i posten i helgen, og det passer perfekt i fargene på soverommet. Akkurat som jeg hadde tenkt meg:)
Veldig fornøyd!!



Jeg har hjertet i halsen.(Ikke Kaspara-hjertet altså og ikke emaljehjerteringen fra jeg var liten som fortsatt passer) Sendte noen bilder av et bord jeg kreativiserte(nytt ord?Hi,hi) litt med. Men på mitt lille hybelkjøkken, og med lite egnede forhold for et festbord, var det med hjerte i halsen at jeg sendte bilder til NIB sin konkurranse i dag..
Jeg bestemte meg for at uansett fikk jeg jo vært litt kreativ, og at det var bra, selv om jeg ikke kan stille opp mot alle de kreative menneskene med de store flotte spisestuene sine rundt i blogglandia. Hi,hi. Ikke sjalu, nei da:) Hi,hi.

Ha en fin ettermiddag!

15 kommentarer:

Missfryd sa...

Så spennende at du har sendt inn til konkurransen hos NIB. Tvi-tiv:-)
Nydelig emaljehjerte du har på armbåndet ditt, veldig søtt.
Klem Ingrid

Camilla sa...

Kjempe fint hjerte :-) Jeg fikk mitt i posten idag, og er kjempe fornøyd også..de er jo så søte :-) Lykke til i konkuransen, du skal aldri si aldri..og uansett..er jo ikke størrelsen det kommer an på ;-p

Ninas Drops sa...

Så flott. Nå fikk jeg å lyst på slikt hjerte.
Flott emaljering..helt herlig.
Du..har du meldt deg på konkurransen...Sååå utrolig spennende...det gleder jeg meg til å se...hihi...
Klem
Fra hjertedrops

Minmill sa...

Du er den første bloggeren som jeg har sett blogger om de Kaspara hjertene som hun har lagt ut for salg. Regner med flere slike innlegg. Jeg synes hjertene er utrolig fine, og har lyst til å kjøpe ett selv. Men jeg har bestemt meg for å gjøre et forsøk på å sy selv først. Hi hi, får se om det blir noe av ja.

Så spennende at du blir med i konkurransen til NIB. Jeg lurte på om jeg ville, men fant ut at jeg ville la være. Men jeg er spent på å se hva som kom inn av forslag. Hvis du kommer høyt opp, skal jeg stemme på deg, hvis det er sånn avstemning da.

Ha en fin kveld videre :))) Klemmer fra Minmill

alvorada sa...

De hjertene til Kaspara er så fine! Jeg er veldig glad i mitt eget kasparahjerte :)

Og den emaljeringen var jo bare helt utrolig nydelig. Heldige du!

Kaspara sa...

Så gøy å se Kaspara-hjertet på veggen din! Godt å høre at du er fornøyd!
Ha en god natt og en finfin morgendag! Gjesp; jeg er så stuptrøtt nå....
Klem fra kaspara

Marthe sa...

Hei og hopp!

Så fint å komme tilbake fra København og finne mange fine innlegg her hos deg. Og godt å høre at det ikke bare er jeg som har godt sovehjerte for tiden;)

Hjertet du har fått er nydelig! Jeg mener at alle bør ha et Kaspara-hjerte i samlingen sin. Man blir rett og slett glad av å se på det:)

Nå skal jeg få postet et innlegg, så skal jeg farte avgårde for å se lillejenta i 3D-ultralyd, hurra:)

Håper dagen er GOD!

Klem fra Marthe

Marthe sa...

Og forresten, skikkelig tøft av deg å melde deg på konkurransen:) Heia, heia, jeg krysser fingrene for deg!

Heidi-anitha sa...

Masse masse lykke til i konkuransen! håper du vinner:0)

Koselig å lese bloggen din:0)

Stor klem og god helg til deg!

Heidi-anitha

Maya: sa...

De er så fine de hjertene til Kaspara, jeg tror nok jeg må ha et selv også..når jeg får lønn tenker jeg, hehe. Artig å se om bordet ditt blir vinner i konkurransen!

Maya

Nina sa...

Hjertefint ;).

Leste litt nedover her. Vet det meste om å leve med en musiker - dvs to musikere etterhvert + en halv i datteren. Mannen og sønnen spiller i til sammen 5 band. Kabler, miksebord, høytalere, høytalerstativ, gitarstativ, mikrofonstativ, selve instrumentene, forsterkere...you name it ;).

Da vi bygde hus for 4 - 5 år siden, ga jeg avkall på kvatdratmetre på både kjøkken og vaskerom, slik at gutta kunne få et eget rom til hobbyen sin.

Vibeke sa...

Hei :o)

Nå begynner det å nærme seg bloggtreffet i Oslo lørdag 6.juni klokken 12 på spisestedet Onkel Donald, Universitetsgaten 26.
Siden jeg trenger å vite hvor mange jeg skal bestille bord til så hadde det vært veldig fint om du kunne ta deg turen inn til meg for å gi meg beskjed om du skal være med eller ikke!

Ønsker deg en herlig helg,
Vibeke :o)

Ninas Drops sa...

DU
ER
HEEEERLIG!!!!!
TUUUUSEN TAKKKKKKK....
Fantastisk snilt av deg kjære venn=)
Jeg ble så rørt jeg..hm....
Vet du..nå kjenner jeg igjen skriften din og vettu..hihii....
Heldigvis ikke så mye tape denne gangen..hihii.....
Igjen...jeg er rørt.=)
Sjekk headingen min da
Store klemmer til deg.
DROPS SA SA

ralfefarfars paradis sa...

Lykke til i konkurransen!!
Fint hjerte var det og..
Ha en fin helg da!!

Ninas Drops sa...

GOD HELG.