tirsdag 2. juni 2009

Min sommerdrøm


8 kommentarer:

mi-rachel sa...

det første bildet ditt var utrolig fint! skikkelig sommer over det.

Jannicke sa...

...ja, det første bildet var skikkelig fint...
Ha en flott dag midt i all travelheten!!
Klem J.

Missfryd sa...

Vakker sommerstemning og gratulerer med musikermannen:-) Klem Ingrid

Vibeke sa...

JIPPI, jeg har en flott duk jeg :)
Tusen takk for tipset!

Sommerklemmer
Vibeke

Bente sa...

Nydelig strå-bilde! Jeg gleder meg til sommer-late feriedager!!!

Marthe sa...

Hurra for deg!! Så nettopp at du har vunnet femteplassen i konkurransen hos NIB. For et FANTASTISK nydelig bord! Så stemningsfullt og harmonisk. Her kunne jeg sittet i flere timer. Vær stolt av deg selv!

Maya: sa...

Mmm, det øverste bildet ga meg skikkelig sommerstemning...synes jeg kjenner det vind i håret og duften av gresstrå...
Håper du hadde en koselig helg i Oslo. Og grattis med eksamensmann! Hva har han tatt eksamen i?

maya

Bente sa...

Hei igjen Frk.B!
Var innom NIB nå og så at mitt yndlings-fest-bord var ditt! Det var bare heeeelt nydelig! Min stemme gikk til deg! :o)
Ha en fin dag, festbord-pynter!
Klem xx