lørdag 29. januar 2011

Bytur og sykveld!






Det ble en god lørdag.
Bytur der vi møtte min søte venninne.
Cafe, skravling og litt shopping.
Det ble blant annet litt stoff fra Åhlens.
Resultatet ble smukketroll(skal fortelle mer om dette senere) og et putetrekk, og fortsatt er det mer igjen.
En singlet, hårpynt, Blafrepapir og post-it`s ble med hjem.

Nå skal det ryddes litt før jeg tar tidlig kvelden.
Håper jentene sover litt lengre i morgen..

Fortsatt god helg!

Et lite bloggtips:
Møtte ei venninne fra folkehøyskolen i byen og vil gjerne tipse om denne søte bloggen.

2 kommentarer:

Frk lykkelig med farge sa...

Det er deilig å få shoppa litt. Jeg var også rundt i går og kortet gikk nesten varmt, hehe. Kjekt med salg. Misunner deg sykveld, jeg finner ikke helt roen til å sette meg ned for tiden. Håper ideene snart kommer for fullt. Ser supert ut det du har laget.


Ha en flott søndag også da.

Helene-Louise sa...

Den singletten har jeg og:D Såå fint stoff:D