onsdag 8. juni 2011

Delikat og innbydende lykke


Jeg som aldri vinner i noe slags spill/lotteri/konkurranse el. har hatt vinnerlykke to ganger på kort tid!!

Jeg vant i Stines gavedryss(skal vise premien når den kommer)
og i går kom denne hærligheten i posten, vunnet hos Fjeldborg.

Dere må titte innom disse to flotte bloggene, så mye inspirasjon!!


Sweet Paul Magazine kom sammen med nyeste KK i postkassen min i går, og endelig har jeg fått ro til å sitte å nyte bladet!

Løp og kjøp sier bare jeg.
Inspirasjon og gode sommervibber - så delikat!
*Smil*
(heldige meg!)


En ny krok kom til i stua i kveld.
En stor stol etter farmor og farfar har fått ny plass.
Den er i hærlig velouraktig retrostoff, men akkurat nå passer det ikke inn med fargene ellers i stua så den er tildekket av hvite pledd og et heklet pledd som er påbegynt.

Den gamle radioen i vinduet er etter min oldefar.


Det er virkelig ikke gode forhold for å ta bilder. Ute er det mørkt, grått og vått for øyeblikket, men så lenge siden blogginnlegg nå.

Til venstre i bildet kan dere skimte de nye uteputene mine..
mer fra uteplassen når sola skimter frem igjen.

Ønsker alle en god natt.


1 kommentar:

an-magritt sa...

Hei kjære deg.

Tusen takk for så herlige ord inne hos meg. Du aner ikke hvor mye det gleder! ♥♥♥

Ha en fin kveld, venn.
Klem fra An-Magritt