torsdag 1. september 2011

Nærmer meg..

..30!!
Ja, hvilke alder er vel det?
Fortsatt ung, men føler meg og litt gammel.
Skal vel gå bra dette og, men det er et stort skille.
Å gå fra tjueårene til tredveårene.
Skummelt, tankefult, forandrende, gjennomsøkende og fint.

Har hatt mange tanker de siste månedene
Ikke fordi jeg tenker så mye på at jeg blir 30 snart,
mer at det er en tid i livet med mange forandringer som gjør at en tenker mer og forandrer seg litt.

Jeg gleder meg til bursdagen i år som alle andre år..
Veldig mye
Fordi jeg ELSKER bursdager!
Og kanskje ekstra fordi jeg skal samle mange av mine nære og kjære.
Noen som jeg ikke ser så ofte.
Selskap, med god mat og prat.

Blir så stas!




4 kommentarer:

Mari sa...

Caroline, du må bare glede deg til å bli 30, for det er faktisk helt fantastisk. Jeg kan fortelle deg nøyaktig hvorfor neste gang vi sees, for jeg føler ikke for å brette det ut på nett. Men det er et skille, og for meg var det et etterlengtet skille.

Man er dessuten ikke eldre enn man føler seg, så jeg er 16:-)

Håper du får en nydelig feiring!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Heisann vakre du!

Så flotte innlegg du har hatt i det siste. Og tankevekkende og gode, og triste og fortvilende..
Det er mye følelser som er ute å går og jeg skjønner deg så godt! Jeg har desverre ingen gode råd å gi deg da jeg ikke har opplevd noe lignende tidligere ( Tung barnehage start m.m ) men kjenner mitt hjerte føler så med deg i din vanskelige tid. Hjertesjærende å høre barna sine gråte andreledes og sårt.Det er så vondt. Det er virkelig en omstilling.. Håper du finner motet og styrken i deg og klarer å formidle dine tanker til de nærmeste rundt deg. At du får støtte og blir tatt vare på..

Sender deg gode tanker og ønsker for dagene fermover.
Klem fra Mumsi

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

P.s. Håper du får en knall fin bursdag, snart! Bursdag er bare det beste! Dagen er din. Spis kake og smil!

Lottis sa...

Du er skjønn!
Og jeg gleder meg veldig til å feire bursdagen din! <3

Ps: om jeg er halvparten så fresh som deg når jeg fyller 30, er jeg lykkelig! :D