søndag 12. februar 2012

Morsdag!


Skulle ønske dagen hadde vært rolig.
Fylt med familie, kake, kaffe, lek og sang..

Men den startet brått, full fart med pakking, kaste i seg litt frokost før vi startet på den 5 timer lange veien hjem.

MEN, jeg klager IKKE!
For jeg har fått de søteste hjemmelagde kort av mine to små.
De hadde og fått hjelp, så jeg fikk både praktiske og øyesukkergaver.
(den nydelige Cookies and dreams-boksen, samt spade og en lang vinduskrape til bilen..de egnet seg ikke så godt til blogging..hihi)

Heldige meg!!!



Jeg skulle gjerne vært på samme sted som min fine mamma,
men neste år, da kanskje!!??
*Smil*

Vi fikk gitt min gode svigermor en klem på veien,
bare vent til neste morsdag, dere fine mammaer!!
Da skal vi gjøre litt mer stas på dere.

For meg er ikke morsdagen en butikkenes dag,
jeg tenker ikke så mye på at de legger opp til kjøp av en masse ting i forbindelse med dagen.
For meg er det heller bare en ekstra dag til å hedre fine mammaer på.
Gjerne med en liten symbolsk gave, bare fordi jeg elsker å kjøpe gaver..
Men tid sammen settes høyest.

Gratulerer med morsdagen, alle mammaer der ute!

Ingen kommentarer: