mandag 16. april 2012

Lysere tider...


Det er lysere tider.
Kvelden er lys og fin selv om kokka tikker mot åtte.
(ikke denne klokka ser jeg nå da, den har stoppet..)
Hvor hærlig er ikke det???



Jeg prøver å finne energi i at været er lysere.
At sola skinner og at det går mot vår.
Har en del å ta igjen etter nesten tre uker med sykdom i hus!
Jeg måtte ut i hagen og plukke inn noen søte blomster,
det gir meg en sånn boblende vårfølelse!!knis



Diktboken -LOVE- kjøpte jeg sist gang jeg var i Oslo.

Lykke(Inger Hagerup)

Hva lykke er?
- Gå på en gressgrodd setervei
i tynne, tynne sommerklær,
klø sine ferske myggestikk
med doven ettertenksomhet
og være ung og meget rik
på uopplevet kjærlighet.
Å få et spindelvev
som kjærtegn over munn og kinn
og tenke litt på vær og vind.
Be prestekravene om råd
og kanskje ja - og kanskje nei -
han elsker - elsker ikke meg.

Men ennå ikke kjenne deg.

God uke!

2 kommentarer:

små øyeblikk med cams sa...

Så herlige bilder!
Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger :) Gleder meg til å se mer til deg!!
Ta gjerne turen innom meg, setter stor pris på nye følgere ;)
Ønsker deg en fin kveld og ei god uke!
klem
Camilla

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Heia!
Så godt å høre at dere føler dere bedre, nå må vel sykdommene være borte snart. Sender deg gode tanker, takk for stemningsfulle bilder ;)