fredag 19. mars 2010

Det var tider det!


Dette søte putevaret hadde jeg da jeg var liten, og jeg syns det er så søtt!!! Gøy at mamma har spart på ting fra vi var små :)


Disse to dressene er fra jeg var liten og fra min lillesøster var liten. Hærlig å kunne kle jentene i de. Litt annen kvalitet enn det tøyet som finnes nå. For disse er like fine!


Et bilde fra stuekroken "min"! Litt barnlig krok med litt dill :)


En gammel stylet cd-hylle som jeg har vist tidligere. Ut med cd`ene og inn med litt dill og dall :)
Just the way I like it!

Stolen med jentenes kaniner og den fiiiiine puta!!!

God helg!!

Hilsen Frk.B

2 kommentarer:

Camilla Simone sa...

Så hærlig bilder og dresser.

Vi har enda mer snø nå og mer melder det. Vi hadde ikke noe snø 1 februar. Gleder meg ikke til våren med 1,5 meter tele i bakken. Blir ikke noen vårjakke på meg denne månden men nye støvler!

God helg

Marthe sa...

Titt, titt!

Ville bare innom for å ønske deg og den lille familien din en flott helg! Jeg blir så varm om hjertet når jeg ser bilder av de søte jentene dine... Ååå, så skjønne de er!

Nyt dagene!

Klemmer og smil fra Marthe (think tank)