torsdag 5. mai 2011

Landlig romantikk!!




I disse nydelige omgivelsene skal jeg få dele en stor dag med min hjerte-venn i sommer!
Hun skal gifte seg og dette er bilder fra sommerturen i fjor til hjemstedet hennes.
Er det ikke nydelig??!!

Jeg gleder meg så til å være med å feire det fiiiine paret!
*SMIL*


Kjærlighet kommer og kjærlighet går
Ingen veit vægen vi vandre
Men din vil je vara i dager og år
Je vil itte sjå på andre

Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt
Og visa med seljelyd låter
Din glede er min, min glede er din
Og sorgen er min når du gråter

Kjærlighetsrosa er frodig og sterk
Den kan få knopper å blømme
Kjærlighetsrosa er skaperens verk
Det skal vi aller forglømme

Mitt hjerte er ditt....

Husk Giveaway`en min!

1 kommentar:

mona.z sa...

For et nydelig og romantisk sted:) Ønsker deg en fin helg:)