tirsdag 24. mai 2011

Litt kjøkken og hekling





Noen bilder fra kjøkkenkroken..
I dag har været herjet utenfor vinduene, men tok en liten tur ut allikevel.
Jentene inni vogna med regntrekk, nesten som et lite telt, og jeg ikledd regnkåpe og lue..
Vi måtte og ta en liten tur bort å se på naboens søte kyllinger. pip-pip

Mens jentene sov i ettermiddag fikk jeg vasket kjøkkenviduene og gulvet.
Deilig og rent..helt til middagen ble inntatt.
*HÆRLIG KLIN!*

Ferdig med hekleteppene til jentene nå.
Her ser dere det ene.
Syns de ble søte - en stor bestemorrute med heklet kant rundt.

Nå ser jentene litt på Timmi tid mens jeg hekler på et nytt prosjekt(og blogger litt..hihi)

Ha en fin kveld!!

3 kommentarer:

Missfryd sa...

Så fin header du har nå, den likte jeg:-)
Koselig på kjøkkenet ditt også og så fint at du får tid til litt pusling.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem Ingrid

Gunhild sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg, og så bra å oppdage bloggen din :) Jammen var det koselig her! Og så kreativ du er. Her skal jeg titte litt mer rundt. Ønsker deg en fin torsdag- klem Gunhild i Lavendelheimen.

Fjeldborg sa...

Hei!

Du har vunnet premierenummeret av KK+Paul Løwe. Grattis!
Fint om du kan maile meg fullt navn og adresse, slik at du får bladet i posten.
fjeldborgen@gmail.com

God helg fra Ingrid