onsdag 1. februar 2012

Naboen vår


Med sjøen som nærmeste nabo,
og en fisker i huset ved siden av opplever man mer enn "folk flest".
I kveld fikk jentene et STORT glass med kaldt sjøvann
på døra!


Det var fylt med de fineste sjøvesner..
Så spennende det var å få ta det med inn å se på de!
Kjenne på det kalde vannet.
Se de små krype/svømme rundt i glasset.


De storkoste seg!
Tenk så heldige!


De sovnet fort!
(Fikk nesten ikke kommet meg ut av rommet i kveld.)
Og i morgen, ja da vil de nok lete etter glasset med det rare i.
Jeg må fortelle at de er ute å svømmer langt utpå havet,
der Kaptein sabeltann seiler..




2 kommentarer:

En rosa fugl sa...

Spennende med havets rare kreasjoner:D Skjønner godt at barna syns det er spennende, syns selv det er spennende med fisker, kreps og snegler. :)

Bli gjerne med i min fotografiske utfordring! Sjekk ut bloggen min for mer informasjon. :)

Lene sa...

Nei, så utrolig spennende. Der smeltet mitt førskolelærer-hjerte fullstendig.

Dere er jammen heldige :)