mandag 6. februar 2012

Om å velge farger..

Vi holder jo på å pusse opp huset vi har kjøpt.
Så og si totalrenovering inne, så her skal mye males!
Vi har lagt smartpanel på mange vegger, og mange av de blir hvite.
Men så har jeg lyst på en vegg i spisestue/kjøkken i en annen farge, og jeg tror nok soverommet vårt blir malt i litt varmere lys tone.

MEN:
Så er det valg av farger.
Ikke lett!!
Her har jeg prøvemalt to farger på en krakk.
Sval sjø.
og
Hvit lin.

Noen som har erfaringer med disse fargene??
Veldig interessert i respons!
*Smil*

1 kommentar:

Frida Ånnevik sa...

Hoi gode!

Jeg har jo kikka mye på farger i det siste...

Vi har malt Råhvit på øvingsrommet (en flugger-farge). Den har mye grått i seg og går godt overens med fargekartet ditt forøvrig, tenker jeg. Ikke vær redd for å kjøre på! Jeg har malt øvingsrommet mitt med råhvit og en vegg i "vårluft" en grå-grønnaktig sak som står godt til min nyinnkjøpte brune ørelappstol og 50-talls skrivebord i teak. ;o) Og den gjør meg glad og inspirert sånn den skal! Det er jo det viktige!