tirsdag 3. mars 2009

Elleve minutter..



















Ja, det var vel ca elleve minutter jeg brukte i går kveld på å
gjøre noen små endringer på soverommet.(se tidligere bilder fra soverommet under februar)
Og jeg ble veldig fornøyd!
Det blå sengeteppet fikk jeg til jul av Noa Noa, og så klippet jeg noen sommerfugler
som nå pryder sengegavlen.. Litt vår i lufta. Hi,hi

Så noen ord fra dagskalenderen min igjen..
Begjærets makt (fra Elleve minutter av Paulo Coelho)

Begjæret var opphavet til alt
- til å reise hjemmefra, oppdage en ny verden,
lære fransk, overvinne fordommer,
drømme om et gårdsbruk,
elske uten å kreve gjengjeld,
føle seg som kvinne på grunn av en manns blikk.

2 kommentarer:

Missfryd sa...

Ja, mer tid tar det ikke å gjøre de lekkert hvis utgangspunktet er bra:-) Ha en fin-fin kveld!
Klem I

Charlottes interiørblogg. sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Så fint soverommet deres ble!