tirsdag 3. mars 2009

Jeg fant, jeg fant



















Jeg fant, jeg fant...
Noen skjønne vårtegn i hagen, og en nydelig hilsen i postkassa!!!
Over(klikk på bildet om du vil se det større) ser du hva som lå inni konvolutten som kom i posten fra min kjære venninne.
En nydelig serviett (som jeg nok skal bruke til noe kreativt), Pukka te - Pleasure og et nydelig kort som jeg har vist blomsterdetaljer fra over.
Og som at ikke det var nok..
Da jeg skulle gå til jobb i dag så jeg noen fantastiske hvite klokker i hagen!!!
De hadde jeg vært for opptatt til å se tidligere. Er de ikke fine?
Så måtte jeg bare knipse den nye Mariskåla mi med noen smartis. Den er så fin syns jeg!!

1 kommentar:

Missfryd sa...

Så HERLIG med blomster i hagen allerede, det er nesten så jeg ikke tror det! Koselig med slike oppmuntringer i posten:-)