torsdag 16. april 2009

Bildeløs

Det blir et bildeløst innlegg herfra i dag..i hvertfall sånn i første omgang.
Jeg er helt kjørt på grunn av ekstremt hektiske dager, og mye tankearbeid.
Hadde planer om å gjøre litt hjemme etter jobb og intervjuer i dag , men jeg klarte ikke.
Men det er fortsatt ikke for sent:) Jeg har planer om en opprydning her nå..snart.
Må bare blogge litt. Hi,hi.
Det er rart hvordan timene og dagene bare fyker av gårde. Hjelp sier bare jeg, det er ikke lett å henge med i svingene alltid.I dag har krøllene stått mer rett ut enn hengt nedover... Jeg har visst en tendens til å glemme når jeg blir stressa har jeg funnet ut nå. Det er ikke så greit. Skal ikke gå i nærmere detalj på hva slags ting jeg har glemt de siste dagene, men det er ting jeg burde huske for å si det sånn. Det burde egentlig være automatikk i det...Hmmm. Ikke akkurat et blomstrende innlegg herfra i denne stund, men skal se om jeg får gjort noe med det i løpet av kvelden:)

1 kommentar:

Kaspara sa...

Søte, snille frk.B!
I dag kom verdens søteste pakke i postkassa hos meg. Husker godt den fine oransje grytekluten med blomst, og tenk at du sendte den til meg! Tusen, tusen takk! Ble jo helt rørt. De var så fine de heklede blomstene også, og slike klarer jeg ikke lage selv. De blir flotte som dekor på et aller annet. Så har du verdens nydeligste jevne håndskrift, og kortet som fulgte med var også så nydelig.
Så fornøyd var jeg med den oranseje grytekluten, at det fristet meg til litt omrokkeringer på kjøkkent og litt styling.
Disse bildene med favorittgrytekluten kommer i morgen på bloggen.
Håper du ikke stresser deg helt ut, det hørtes ut som du hadde hektiske dager nå.
Ha en så fin kveld som mulig! Mannen min er på overnattingskurs, og jeg tipper at jeg blogger til langt på natt. Sovner aldri så raskt når husbonden er ute av huset. Stor klem fra Kaspara