onsdag 22. april 2009

Hadde tenkt..

..å vise dere noen bilder av en nydelig bukett blomster som mannen kom hjem med i dag fra spillejobb..MEN han har visst dratt avgårde med kameraet på konsert nå i kveld, så da ble ikke det noe av. Viser i stedet min store stolthet:) Hi, hi. Jepp, dette er den første orkideen jeg har fått til å blomstre igjen! Før vi dro på påskeferie så den sånn ut(bildet over) og når vi kom tilbake fra ferie hadde en av knoppene blomstret! Nå er andre blomst på vei.

Ha en nydelig kveld og natt!

Tudelu:)

3 kommentarer:

La luz del norte sa...

Å, så flott! Jeg venter på at det skal skje hos meg også! Har aldri klart å få orkidéer til å blomstre på nytt, men prøver å være med tålmodig med en som har skudd på gang nå!

Du er flink!

Solrosa

Monica sa...

Så flink du er:)
Jeg har aldeles ikke grønne fingre, og orkideene mine dør stort sett etter 3uker. Den eneste jeg har klart å holdt i live, og som jeg fikk til å blomstre 3-4 ganger, var en billig billig en fra Ikea..:s

Frøken Lykkelig sa...

NYYYYDELIG!!!

Orkideer er helt fantastisk!! Jeg har syv stk nå og tre er i blomst og fire holder på å få nye stilker!! Jeg tror de liker det nye huset sitt ;-)