mandag 18. januar 2010

I need ya, I got ya, I`m keeping ya..Love ya


I frykt for at bloggen min ikke blir lest fordi dere tror det har klikket for meg(se forrige innlegg)SMIL, slår jeg til med et innlegg til i dag. Noen detaljer fra soverommet, blant annet en liten pute jeg kjøpte i Usa for noen år siden. Syns den er litt søt:)

Jeg har hatt meg en luftetur i dag, 6 ukerskontroll på sykehuset, og lurte meg til en utrolig effektiv bytur etterpå. Utrolig hva jeg fikk gjort på 20 minutter!!!

Fikk kjøpt: Lys, 3 topper, ammete, mat, en gave og noen nye knotter til noen skap...
Ikke dårlig syns jeg. Morsrollen har gjort meg svært så effektiv!

Gleder meg allerede til jeg skal legge meg under dyna jeg nå..litt lite søvn om dagen ja..
zzzzz..blir nok en liten nap på sofaen mens jentene sover i dag.

Ingen kommentarer: