mandag 18. januar 2010

Når en pepperkake baker, baker pepperkake-kaker...

Nei det har ikke KLIKKET fullstendig for meg, MEN jeg skal innrømme at jeg bakte pepperkaker og hørte på julemusikk forrige uke...så folk får gjøre opp sin mening:) Vi bodde på sykehuset med jentene hele desember, og for en juleelsker som meg føler jeg meg snytt for masse kos og forberedelser..selv om jeg aldri har hatt en så innholdsrik og fantastisk desember som 2009 heller!! Takk kjære jentene mine!!!

MEN..
Jeg tok frem den nye elg-formen min og det nye Cath Kidson forklet og bakte, sang og storkoste meg. OG de smakte fortreffelig, selv i januar!

Så har jeg også hatt et juleinnlegg..litt i seneste laget eller i tidligste laget evt. Så vil jeg og berolige alle med at julepynten er byttet ut med litt mer vårlig innslag!

Ha en god mandag!

2 kommentarer:

Minmill sa...

He he, jeg må innrømme at det hørtes litt sprøtt ut. Men så lenge du koser deg og har glede av det nå i januar, så er det bra!

MariMaja sa...

Hehehe....fullt lovlig vil jeg si...tjihi...bare du ikke begynner å pynte juletre og sånt...hihi