fredag 12. mars 2010

Fredag og venninnebesøk!!!


Skulle tro at permisjon og hverdagen hjemme gjorde at helgfølelse forsvinner, men IKKE her i huset! Jeg kjenner at det er fredag og gleder meg masse til helg og venninnebesøk fra Oslo!!

Huset er vasket og jeg slapper av på sofaen med en latte og en interiørbloggrunde.. Så mange inspirerende blogger. Alt dere får til, tenker jeg :)

Det har vært et fantastisk vær den siste tiden, men ser det er meldt grått og vått her i sør denne helgen, så da er det bare å komme opp med små hobbyprosjekter og bakeprosjekter sammen med min kjære venninne... Får se hva vi finner på. Fikk en atkkeplate til bryllupet, kanskje det er på tide å prøve den? Fikk en supergod oppskrift på lapper av ei venninne her om dagen. hmmm...

Ellers går jo dagene i babykos med mine to små, som jeg bare nyter å bli kjent med! Ingen kunne klart å fortelle meg hvor hærlig det er å bli mamma!!! Åh, som jeg nyter det!!!

Ønsker alle en fin fredag!

Frk.B

Ingen kommentarer: