søndag 21. mars 2010

Velkommen til mitt hjem!

I går ønsket jeg disse boksene velkommen til mitt hjem. Klarte ikke gå fra de da jentene og jeg var en liten tur i en av de fantastiske interiørbutikkene i nærheten!! Elsker fargene og formene...ahhhh (!)


Tror jeg skal ha bakevarer i den store boksen, så enkelt å finne ting når jeg skal bake da :) Jeg tok også frem kjøkkenmaskinen vi fikk til bryllupet i går, så nå er det bare å sette igang!! Har slitt litt med å finne plass til den, men nå tror jeg at jeg har en løsning. Får se senere kanskje...

Ha en strålende søndag!

zzzzzz....fra en veldig trøtt tvillingmamma...

De 3 små boksene er foreløpig ikke bestemt innholdet til..hmmm...

3 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Flotte bilder, nydelige farger og bokser :)))!!!!

Goood søndag til deg :)

Klem Hilde :o)

Maliva`s verden sa...

Søte og praktiske bokser;o) Ha en fortsatt fin dag! Klem fra Maliva

Ninas Drops sa...

Super søte bokser.
Slike får man aldri nok av.
Digget den lyseblå.
Stor klem
Drops