mandag 23. januar 2012

Home is where the heart is??


Husprosjektet har startet.
Det er så rart å være 5 timer unna.
Men med uvurderlig hjelp av svigerforeldre kan vi klare det!

Tenk at dette en dag skal bli vårt hjem.
VÅRT hjem!
Kan nesten ikke tro det.

Er det sånn at Home is where the heart is?
Mange tanker rundt å bryte opp, flytte og å få en ny hverdag.
Det å flytte til sørlandet var i første omgang for to år, så skulle vi tilbake.
Hjem igjen.
To år har nå blitt til fem for meg, seks for mannen.
Vi har satt røtter her.
Røtter som gjør det vanskelig å bryte opp.
Men savnet etter familie er stort!
Spesielt etter at vi fikk barn.


Tenk:

At dette skal bli vår inngang.
At jeg skal sette fra meg poser fra matbutikken her,
at små føtter skal sette fra seg skoene her,
at gjester skal komme inn her.

Det er vanskelig å se det for seg helt enda,
men jeg vet det blir fint.


Her skal jentene starte en ny hverdag.
Her skal de få nytt rom og nytt hjem.
Nye venner og mer tid med familien sin.

Ja, det blir bra.
Og hjem er vel der hjertet er.
Bare vi finner plassen til hjertet vårt her.

Det blir fint!

2 kommentarer:

Wenche sa...

Så fin blogg du har, og så godt du skriver......

La meg til som følger jeg, midt i natten her.

Får ønske deg en fortsatt fredfull natt og en fin dag i morgen.

Mvh Wenche

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Spennende med nytt hus! Ja tenk, et helt nytt hjem venter dere. Jeg vet at det kommer til å bli veldig bra tilslutt. Og hjertene får nok godt med plass der de også. Det blir fint!