mandag 9. februar 2009

Hva skal man si?













Ja, hva skal man si ? Det laver ned utenfor, dagene er for korte til å rekke alt du egentlig burde rekke,bilen er nok så å si inngravd og gjemt i snø der den står og jeg vet ikke om jeg rekker å komme meg til jobb i tide. Men i dag må jeg ha bilen... Whææ!! Gøy med snø, men ikke når man har dårlig tid!! Så da får en glede seg over den gode morgenkaffen når man sitter inne i varmen, glede seg over den fine skåla som jeg fant blant gamle ting jeg fant i oldemor sin leilighet for noen år siden(se over), ja, de små tingene her i livet:)
HA en GOD dag!

3 kommentarer:

Tove sa...

Så søt skål! Og det er jo VELDIG fint og koslig med snø så lenge man kan være inne/ slipper å måke/ kjøre bil..

Missfryd sa...

Vi får tenke på våren som ikke er altfor langt unna og holde ut....I dag er det ordentlig kaldt, -10 hos meg, huttetu. Nydelig skål. Ha en fin-fin dag.

Heidi-anitha sa...

Så koselig du stakk innom meg :) Alltid koselig med nytt besøk:)

Eggene er farlig gode...men er man i farta er det vel lov å kose seg litt også:)

Nå skal jeg kose meg med din blogg:)

Stor klem White vintage