søndag 8. februar 2009

"Nytt" soverom..













Ja, i dag har jeg ommøbelert soverommet..noe som neste alltid gir meg energi og inspirasjon:)
Har hatt en strålende helg sammen med min kjære søster, og det ble litt antiklimaks når hun dro i ettermiddag og musiker`n min var på øving..så da ommøbelerte jeg litt jeg.
Hi, hi ble ganske så fornøyd med resultatet selvom en stor ryddejobb jeg startet ikke er helt ferdig... Det som utløste planen om forandringen var da jeg oppdaget alle hybelkaninene som koste seg bak senga..så begynte jeg å tenke litt på nye løsninger i rommet som har skråtak og dårlig mulighet for skap= ROT!!, og vips var jeg igang med å prøve ut en ny løsning.











Nå har jeg flyttet sengen, Malm fra Ikea(ikke den mest spennende sengen..), under skråtaket.(hvor det kommer godt med at sengen er lav, fordi vi fremdeles kan sitte oppreist og lese..evt blogge:). Jeg får også lagringsplass til kofferter, veskesamlingen min og litt sommertøy/vintertøy bak sengegavlen. Praktisk ikkesant? Kan ikke se rotet mitt på dette bildet? Nå er det snart ny uke, og masse på planen! Godt med et ryddig(og ikke minst rent) soverom!

3 kommentarer:

A home far away sa...

Wow vilken fin blogg du har!

Kram Gunilla i Singapore

Anka sa...

Så gøy å ommøblere litt. Soverommet vårt er for "låst" for ommøblering. Ble jo kjempe fint da. Det blir godt å legge seg i rent soverom i natt. Sov godt:)

frk.B sa...

Takk:) Dette er tredje forsøk på å finne den optimale løsningen på soverommet.(på et år) Tror dette er den beste til nå.