mandag 2. februar 2009

Lysfest...og fargefryd!!!

I kveld har jeg tent lys og kjøpt inn friske blomster. Trenger masse fint rundt meg nå i en litt hektisk tid med mye hodebry. Det gjør mye med sinn og sjel når en er omgitt med glade farger og friske blomster. Jeg har alltid vært glad i en hvit og dus stil, både i interiør og klær..men nå kommer fargene her hos frk.B!!!!

Lys er deilig i vintermørket. Gikk til innkjøp av sjokkrosa lys i dag, ganske sprekt syns jeg. Får se hva mannen sier når han kommer hjem fra jobb i kveld..Er vel greit når han ser hvor fornøyd frk.B er tenker jeg:)

Vi fikk de små søte telysestakene med blomster på til bryllupet 10.januar, og nå kommer de virkelig til sin rett i mitt lyshav...


Føler meg vågal og blir i godt humør av kjøpene jeg har gjort i dag. Små gleder!

Ingen kommentarer: