lørdag 7. februar 2009

Rosa - ROSA - RoSa - rOsA













Her går det i rosa. Har hatt en laaaaaaang periode hvor jeg ikke kunne tenke meg å ha noe rosa, verken klær elle interiør. Ble nok mettet på fargen, spesielt den duse pastellrosa, på 80-tallet da mamma kledde oss opp i denne fargen.(inkludert pappa:) Men nå er den altså tilbake, etter 25 års fravær..










Dette gamle bildet fant jeg på hytta i sommer, syns det er så herlig, og selvom det er litt vårlig har jeg hengt det opp nå. Bildet viser forresten en av mine utfordringer der vi bor..SKRÅTAK. Åhh, så koselig, men ÅHH så upraktisk og vanskelig..
Under er det mer ROSA. Et bilde jeg laget i fjor vår. Er så glad i å bruke farger og ord sammen på denne måten..og det er blitt mange bilder i rekken..

1 kommentar:

prinsesselinn sa...

hei på deg,
må si jeg deler din enyusiasme for rosa,
men jeg var en lyseblå og ganske guttete småjente så da har jeg tatt det igjen de siste ti årene, haha
ha en feiende flott helg.