onsdag 16. februar 2011

Gamle skatter..


Viser noen bilder av søte stoffer i form av kjoler og sengetøy som mamma har funnet frem fra loft og kjeller..Her en søt liten sommerkjole jeg håper jentene kan bruke til sommeren...


Søtt sengetøy med kaniner, bamser, biler, blomster og annet søtt...


Pastellsengetøy med trær, regnbue, blomster...


En søt detalj fra en hvit sommerkjole..


Og her ser du en detalj fra den småblomstrete kjolen..
Koselig å kunne re opp sengene til jentene med sengetøy fra barndommen..

Innedag her i dag, snøen virvler utenfor vinduet. Jeg må en liten tur på jobb, men foreløpig koser jeg meg inne med jentene mine, husarbeid og litt blogging :)

Ha en fin onsdag alle som titter innom!

1 kommentar:

Helene-Louise sa...

Så koselig, at gamle gjendstander kan komme til bruk igjen:) Ha en fin fin onsdag alle dere:)