søndag 20. februar 2011

Kosehelg!


I helgen har vi hatt skikkelig jentehelg her med besøk av min søte tante.
Lørdag kveld fikk jeg servert denne hærlige retten sammen med et glass rød vin.
Åhhh, som vi koste oss!!! Og gjett om det smakte godt!!

(Om det er vanskelig å se hva det er så kan jeg si at det er kyllingfilet, grønnsaker, champ.med løk og spekeskinke og fløtegratinerte poteter...)


Noen ganger får jeg for meg ting som ikke stemmer...som at det var fastelaven denne helgen...
Vet ikke om det var fordi jeg hadde så lyst på boller med krem, eller om jeg syns det passet bra i helgen eller om jeg rett og slett er litt surrete...men godt var det uansett.

(skal sies at jeg var klar over at det ikke var fastelaven før vi spiste de altså, men fristelsen ble så stor at jeg lagde det uansett ;)


Vi storkoste oss med kremboller, cappucino og prat..



Og jeg fikk skikkelig vårfølelse i dag. en kombinasjon av været og den nydelige perleblomsten jeg fikk i gave av tante....helt til vi gikk ut på tur da...brrrr..kaldt!!!

Håper alle som titter innom har hatt en god helg!


1 kommentar:

Frida Ånnevik sa...

Veit du!

Det var avisa og Hatting-bakerier sin skyld! Jeg var også heeelt overbevist om at det var fastelavn i går, og ble kjempeskuffa når jeg fant ut at det ikke var det..(Og litt letta fordi jeg egentlig ikke orka å bake... ;o)

MEN! Hatting hadde satt inn annonse i avisa på lørdag blant annet, om "husk fastelavn!"...
Man kan ikke stole på noen lenger.