fredag 25. februar 2011

Om kaffe..og avhengighet.



Jeg liker ikke innrømme det, men jeg tror jeg er avhengig av kaffe.
Det går litt i perioder det der for meg, men nå er jeg inne i en KAFFEPERIODE!

Traktekaffe, cappucino, latte, mokka, is-latte...
You name it!

Dagen i dag ble ikke helt topp, men jeg har fått skiftet sengetøy, brettet en haug håndkler, satt på en maskin og nå sitter jeg med en kopp TE!!!(lenge siden sist!!) Skal kose meg med noen inspirerende blogger før middag.

Bollene jeg bakte i går stekte jeg i store muffinsformer noe jeg definitivt kommer til å gjøre igjen. De ble så fine i formen! Noen er i fryseren og skal serveres med krem neste helg, mens andre kanskje går ned i helga. Nam!

Ønsker alle en god helg!

Drink coffee - Do stupid things faster with more energy!

1 kommentar:

En rosa fugl sa...

Sliter heldigvis ikke med avhengighet til kaffe. Liker ikke kaffe. Men skjønner hva du mener ellers, for jeg er i en brusperiode. Brus til alt. Like ille som kaffe.

Flink du er som drakk te selv om det var lenge siden sist! Bollene ser fine ut:) Flinkis!:)