fredag 4. februar 2011

Putekrig..






Her i huset er det putekrig.
Jeg ELSKER puter, mannen syns det er UNØDVENDIG fyll i ett fult hus...
Men denne puta skal ikke inn i min putesamling.
Det er en gave til ei søt lita ettåring.
Jentene og jeg skal i bursdagsselskap i dag. Det blir koselig!!

Jeg har heklet en stor bestemorrute, så sydde jeg den på et putetrekk jeg laget i offwhite bomullsstoff med bildetrykk på.
Syns det er hyggelig å gi bort hjemmelagede gaver.

Helgen blir full med familiekos. Mamma, pappa, mormor og morfar kommer på besøk fra Østlandet.
Gleder meg masse!

God helg!

3 kommentarer:

moa sa...

heihei
ha en riktig finfin helg -
putekrig eller ei :0)

moaklem!

Jorid + NOE Blog sa...

Så fiin!:) Elsker puter selv!

Takk for koselig kommentar!

Håper du får en fin helg!
GODKLEM

Bjørkely sa...

heia!
Så fin! Jeg har ikke prøvd meg på slike bestemorruter.. enda! :)