onsdag 9. februar 2011

En fin rød og hvitprikket dag









Det er nok mange av de som kjenner meg som forbinder meg med røde ting med hvite prikker på..
Det hele startet med Green Gate sine kopper og etter hvert har det blitt mange prikker i samlingen. Rød/hvit kombinasjonen, men også andre farger..kopper, men og andre ting.

Søster`n min kom hjem fra Usa med noen hærlige strømpebukser til jentene, disse i rød med hvite prikker.
Jeg kledde de opp i de hærligste prikker i dag, og enden av strømpebuksa har i tillegg ballerinasko.
Syns de er SÅ skjønne!!!

Jeg måtte ta på mine røde Hello Kitty sokker for anledningen. Hi,hi.

Noen bilder fra lek i stua i dag.
Jentene i deilige ulldresser strikket av oldemor, den fine vugga jentene fikk av oldeforeldrene.

Fortsatt god kveld!

2 kommentarer:

Lottis sa...

Kjempefine bilder! <3

LYKKEBO sa...

Vi har like sokker!!hehe..
Er super god å gå med.
Fan av prikker jeg å;)
Søt strømpebukse og jente:)