tirsdag 1. februar 2011

Need your love







Jeg har fått meg en liten kontor/blogge/sykrok i stua.
Hadde et lite hvitt Ikeadatabord stående og det fikk akkurat plass i en liten krok av stua.
Nå har jeg pyntet opp litt med en bilderamme med noen utklipp/riv fra interiørblader + noen gode ord.
En tulipan har og funnet veien hit -MÅ HA for en blomsterelsker som meg. Hihi
Syns det er koselig og godt å ha en plass og sitte med god høyde.. Elsker sånne små kroker!
Veggen i kroken er foreløpig et blankt lerret, får se hva som kommer opp der etterhvert :)

Avtaleboken er fra PIp Studio og jeg kunne viet et helt blogginnlegg bare til denne boka, for den er NYDELIG!!
Perfekte julegaven fra Frk.Nord, min kjære venninne!!

Nå skal det ryddes! Jentene sover..

Ha en fin ettermiddag!

Ingen kommentarer: