tirsdag 15. februar 2011

Lengten etter...


Jeg lengter etter vår...

Til å se blomstene blomstre i Kardemommeby mens jeg drikker kaffe og spiser kanelbolle..


Og til kakebaking i mai..mens sola skinner inn...


Til å plukke inn det andre kaller ugress i ett glass rett før gressklipperen tar de...


Se utover hagen som er grønn og frodig..


Til å tørke tøyet på verandaen i den deilige vårvinden...

Ute uler vinden rundt hushjørnet og snøen er overalt! Fortsatt kald vinter, men det er helt greit det og. Så lenge jeg vet våren kommer etter det :)

1 kommentar:

En rosa fugl sa...

Våren. Veldig mange ønsker vår straks snøfnuggene har falt på bakken. Som om ikke høsten var lang nok fra før av. Jeg derimot klarer meg fint med kulde og snø. Vinterbarn. Først i april begynner jeg å lengte etter vår. Vi er heldigvis forskjellige.

Mange fine bilder du har, og tanker rundt våren. Likte bildet hvor klærne henger til tørk. Vekker minner om en fin vår/sommer. :)