tirsdag 10. februar 2009

Ballerina...og akeprinsesse!













Denne fantastiske ballerinaen fikk jeg til jul
av min gode venninne. Er den ikke nydelig?













Måtte bare knipse litt der den henger og snurrer rundt..













Har hatt en lang dag i dag og, mye som skjer med nye oppgaver i jobben..
Litt både og, fordi det er så tidkrevende, men samtidig får jeg mange nye erfaringer!!
Det er jo alltid bra å få med seg:) Det ble en super dag i dag! Aketur med jobben, ja, jeg jobber som førskolelærer..hi, hi. Ikke alle som får ake i løpet av jobbedagen. Jeg trengte det virkelig, voksne bør og ake, du må bare smile:) Det er utrolig befriende i en ellers hektisk hverdag.













Nå ser jeg frem til å legge meg under teppe med et nytt interiørblad.
Det er LYKKE det!!

Ingen kommentarer: