torsdag 12. februar 2009

I det turkise hjørnet..

Det er ikke mye turkist i dette hjemmet.
Syns det er fresht og fint, men blir litt fort lei
de gangene jeg har prøvd å lage et turkist tema.

Ville bare vise tre bilder som gir meg gode vibber.
Det første er fra en av spillejobbene til min kjære.
Er veldig stolt av han, og i dag har han spilt inn til et program
som skal på Nrk en gang utpå våren..Tenkt masse på han i dag
og gleder meg til å få han hjem. Muffins og kaffe kjære?

Det andre turkise bilde er fra Spania, og en fantastisk påskeferie
der. Er ikke denne døra et kunstverk så vet ikke jeg.
Det siste bilde er av et annet kunstverk. Det beste jeg har brukt penger på i mitt liv tror jeg!
Dette er fra en kunstutstilling i Oslo for et par år tilbake, der jeg falt pladask for dette bildet!
Frk detektiv og den plagsomme prinsessa, laget av Ingun Redalen White Belochnik. (Se Galleri Ramfjord)

Ingen kommentarer: