tirsdag 10. februar 2009

Dårlig tid?













Tid til kos og litt egenpleie i hektiske tider...
Her er en ansiktsmaske jeg kjøpte her om dagen, gleder meg til å prøve den i helgen.
Litt hjemmespa:)
Figuren under fikk vi til bryllupet. Har ikke funnet noe egnet plass til den enda, for her hjemme er det lite i offwhite og begie(?)..men den har noe ro over seg så jeg må jo finne en fin plass til den!













Jeg har tenkt litt de siste dagene, på at de som ser bloggen min tenker kanskje at jeg sier jeg har så mye å gjøre, men hvordan har jeg da tid til blogging?! Jo, det er en prioriteringssak, og det trenger ikke ta så mye tid. MEN for meg er bloggingen en glede og et avbrekk fra alt tankearbeid jeg ellers driver med, og jeg syns det er så inspirerende å titte innom andres blogger når jeg selv ikke får vært så kreativ. Det er så mange flinke jenter i denne blogverdnen!!!
Tusen takk for all glede og inspirasjon dere sprer!! Jippi!! (Har ikke fått noe tilbakemeldinger som har fått meg til å tenke på dette, bare egne refleksjoner..)

1 kommentar:

Charlottes interiørblogg. sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg besöker bloggen din ofte, er så inspirerende!