søndag 15. februar 2009

Se min kjole....og mine sko













I dag skal vi som sagt ha en liten etterpåfest med venner.
Dette var første helgen etter bryllupet i januar vi hadde mulighet til å invitere.
Blir koselig med besøk, og jeg liker jo dille litt da. Hi, hi..












Jeg kjøpte denne kjolen for litt siden, og jeg er så fornøyd!!
Den er en drøm, og dyr var den ikke heller. Det er jo greit!
Den er fin nå og blir nok helt nydelig til sommer`n..åhhh..jeg lengter!!
I går kom jeg over disse skoene og kunne ikke la være..de er bare helt nydelige på foten og passer veldig godt til tøy jeg liker. (Fargene på kjolen og skoene kommer ikke riktig frem på bildet, legg godviljen til:)









Skoene er samme serie som noen støvletter jeg fikk av min kjære til jul, i offwhite, og de er jeg veldig fornøyd med. Så jeg blir nok like fornøyd nå og!!