onsdag 25. februar 2009

Følg hjertet...













Da er vi snart på vei til Spa Resort og en helg med avslapning og hygge.
Kjenner det blir utrolig godt etter haug med overtid den siste tiden.
Vi gleder oss!!!













Noen bilder fra den lille "gangen" mellom soverom, bad og stue i annen etasje.
Flott skilt som jeg bestilte av Veronika, Always kiss me goodnight. SÅ FORNØYD!!













Etter vinduet har jeg hengt opp noen av kortene vi fikk i vinduet, var for ille å legge bort så mange fine kort.
Under ser dere en furukommode jeg har malt og styla litt med masse ulike knotter.
Veldig fornøyd med den! Kan vise litt nærmere bilde av knotter i et annet innlegg, veldig fan av knotter:)
Ha en god helg!!!!!!!

3 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Å herlig med spa.... kos deg masse og ha en fortreffelig helg!!
Og du.. det ligger noe til deg inne hos meg:-)
-charlotte-

Vibeke sa...

Tipper på at dere har det helt toppers nå!:o)

Klem,
Vibeke

Mi :) sa...

Hei liie knottefan ;)

Tusen takk for koselig hilsen :) Nå har sommerfuglene fløyet sin vei, mem forhåpentligvis skjer det andre ting i løpet av året som kan gi sommerfugler ;) Hvis ikke, vet jeg iallefall at de kommer igjen neste bursdag!

Håper du har kost deg på spa! Hørtes deilig ut :) Jeg hadde hudpleie + ryggmassasje på fredag og jeg følte meg superfresh etterpå - man burde gjøre det myyyyye oftere!

Kos deg på en søndag ;)