fredag 28. januar 2011

Et interiørmareritt ble en husmorsdrøm!




Denne støvesugeren er ikke akkurat en drøm for meg å innlemme i interiøret i stua..heller mareritt. MEN nå er den nå her og jeg kan ikke si at jeg misliker den..eller det vil si, det er vel heller det den gjør jeg liker. Mannen er nemlig hekta og syns det er så gøy å støvsuge at jeg tror han har brukt den hver dag siden den kom i hus!! Det er en husmorsdrøm det!!!

Så er det helg!
I dag er det nydelig sol og vintervær ute! Så støvfritt som det vel kan bli og så ryddig du kan ha det med 2 ettåringer i hus.
Vi har for først gang delt oss. Jeg har vært på kontroll på sykehuset med en av jentene og mannen var hjemme med den andre.
Føltes rart, men og litt godt. Alenetid og full oppmerksomhet til en av gangen..
Nå ligger de og sover og jeg har litt tid til å surfe på internett, lage kort og bare være meg for en liten stund.
Burde vel ikke si det så høyt for det har en tendens til å bety at i hvertfall en av to våkner..Hmmm.

Helgen ligger blank, uten planer. Litt deilig egentlig. Håper jeg kan være litt kreativ det føles alltid godt!

2 kommentarer:

The Rose Hypnosis sa...

Hihi! En slik kom i hus hos oss og rundt jul, tross til at jeg var særdelses skeptisk.. Men fantastisk deilig at mannen i huset og plutselig finner på å støvsuge uten at jeg spør ;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Samme her. Jeg gikk og kjøpte meg en slik for et års tid siden, og når jeg åpnet butikken så tok jeg den med der. Da savnet min kjære mann sånn den støvsugeren at han kjøpte en ny, til seg selv. Og den suser har rundt med rett som det er:))
Superduper støvfri helg til oss;)