fredag 21. januar 2011

innpakningspapir..del 2





Ei lita søt jente hadde bursdag nå i januar og jeg pakket inn med et av House Doctor papirene mine.
Er så glad i det tosidede papiret! Gjør seg godt sammen!
Jeg fikk en maskin i julegave som jeg skriver ut klistrelapper med, gjør seg like godt på kort som til merking av alt mulig i huset :)
Skal se det blir orden i sakene her nå! Må bare se min begrensning før det blir som i barnehagen :)
hihi. Lego her, fargestifter her, lim her osv...

Nå er det helg og lillesøster er på besøk fra Oslo!!
Gleder meg til en skikkelig jentehelg her i sør!

God helg!

2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Koselig papir! Fikk litt retro-stemning =)Takk for titten her og god helg!

meaningmoon sa...

Kjempe fint pakket inn, heldig den som fikk denne flotte gaven♥
Kos deg med lillesøster i helgen;))
Klem!