tirsdag 18. januar 2011

Together is a wonderful place to be



I dag har jeg fått gjort litt på rommet til jentene, mest rydding, jeg lander ikke på noe foreløpig..
Fikk ikke teppet jeg ville ha på IKEA i går, så da får jeg bare vente til jeg får tatt en tur igjen.
MEN, jeg fikk kjøpt Blafre vimpel hos søte Anniche på Annas rom i dag.
Spent på om jeg finner en fin plass til den og om det blir fint, jeg er vel en av få i blogglandia som ikke har eid en vimpel før nå...
Eller det føles litt sånn, så jeg har INGEN tanker om hvordan en sånn skal henge :) Ehhh, hihi

Dette skiltet likte jeg så godt på grunn av teksten..
"Together is a wonderful place to be"
Tenk tvillinger, T og L har vært to helt fra livet startet inni magen min...
Søte, nydelige jentene mine! Love you!!

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: