mandag 24. januar 2011

Rett ut!



Jeg ligger rett ut og har ikke gjort NOE siden lørdag kveld! Utrolig uvant og ikke noe jeg liker - å bli satt til side sånn som dette!
Kastet opp natt til søndag og etter det har jeg vært SÅ SLAPP! Blæ!
Så utrolig takknemlig for søte lillesøster og venninnne som var her i helgen og steppet inn som ekstramammaer og mannen som kom hjem en dag før tiden for å avløse besøket som måtte reise!

Har sluppet unna så mye sykdom at jeg kan vel ikke klage, men må innrømme at jeg gleder meg veldig til å komme på beina igjen!

En liten hilsen til min lille familie som leker og ler i rommet ved siden av:

I need ya.
I got ya.
I`m keeping ya.
Love ya!


(fra en pute jeg kjøpte i en sjarmerende interiørbutikk i Usa for mange år tilbake...)

3 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

God bedring søta ! Fin pute og god tekst :))

mi-rachel sa...

uff da!
stakkars.
å kaste opp er det verste som finns!
så koselige med kommentar fra deg igjen på bloggen min igjen:) masse god bedring!

The Rose Hypnosis sa...

Masse god bedring! Aldri noe gøy å være syk.. Klemklem