søndag 16. januar 2011

Prosjekt barnerom!!




Jentene flyttet på eget rom i høst og det er ulikt meg at jeg ikke har dillet mer for å få det koselig der...
Jeg har gjort litt, men syns det er et vanskelig rom å innrede, det er ikke verken tapet eller gulv etter min smak og jeg har ikke landet på noen stil...MEN, største problemet har allikevel vært mangel på TID. Jeg har ikke mye tid på dagen til å dille, når jentene sover er det mat, oppvask/klesvask/husvask som må prioriteres.

Til jul fikk jentene dette skapet av sin tante og onkel, så nå er jeg i gang å planlegge utifra det..
Spennende prosjekt og føler ikke jeg har en helt klar plan enda. Hmmmm...
Lysslyngen har jeg tittet på tidligere..spørsmålet er bare om jeg får tak i den i Norge.
Den lyser barndom for meg. Spent på om jeg finner en sånn og spent på hvordan den vil ta seg ut i virkeligheten.

I kveld har vi hatt en koselig stund hos våre skjønne naboer.
Fin avslutning på en fin uke.

Må si jeg liker å ha mannen hjemme i pappapermisjon. Nyter tiden med han og jentene!!!
Gleder meg til en ny uke med mine kjære!

Ingen kommentarer: