onsdag 26. januar 2011

There´s babies everywhere!!





I dag er formen oppadgående og jeg har fått gjort litt. Jippi!
Allikevel sliter jeg med å holde tritt med mine to små. De er overalt for tiden!
Og når jeg tror jeg har sikret alt i deres høyde, så når de lengre opp!
Jeg har alltid tenkt at jeg skal prøve å holde det så likt som før, duk og pynt på bordet, la cd`er stå i stereohylla osv..
MEN etter at jeg fikk tvillinger og de er så nysgjerrige på alt, ser jeg jo at det ikke lar seg gjøre om jeg skal kunne snu meg bare et lite øyeblikk... Phuuu!!

For en dille-interiørdame som meg passer det dårlig. Skal jeg bare legge vekk alt jeg har av pynt for en tid???
Nei! Jeg pynter jo der jeg ser det er mulig, i høyder som ikke er innen rekkevidde. Må kanskje sette vekk noe for en periode, men det får jeg gå med på.

Mannen og jeg diskuterte litt i går. Vi har en hylle mellom stueplanene som nettopp er høyt oppe! Den var FULL!!! Det var ikke plass til en ting til. Mannen var LITT irritert og spurte hvorfor det var så UTROLIG fult der??? Jo det var fordi han hadde gitt meg ting i løpet av dagen og sagt : "Den kan ikke stå her!" og jeg i mangel på energi og ideer satte det på denne hylla...
I dag har jeg fått ryddet denne, så får vi se hvor lang tid det tar før den en full igjen.. Da med Mac, kamera, head-set, kabler og andre duppeditter ..hihi..

I dag har jeg skrevet en liste over ting jeg må gjøre i helgen.
En del skuffer jeg tror de snart finner ut at de kan åpne...må i hvertfall sjekke om det er noe de ikke skal leke med eller smake på der... Har planer om en tur til IKEA , må ha litt bokser til ulike ting.

Jentene spiser lunchen alene nå, eller det vil si jeg smører brød de spiser selv.. Veldig stas!
I dag spiste de av talerkner jeg kjøpte i Kragerø i sommer, små rom til biter brød, frukt osv.
Veldig søte syns jeg.

I morgen skal jeg vise noen bilder av toppen av vitrineskapet..der jeg pyntet litt i kveld :)

Men nå må jeg forberede morgendagen, jeg skal jobbe og mannen skal være hjemme med jentene.

Natti-natt.

1 kommentar:

Kaspara sa...

Heisan!
Skjønne jenter! Kjenner jeg mimrer tilbake. Nå hadde jeg ikke tvillinger men de kom tett som hagl med bare 14 måneder mellom og vi hadde tvillingvogn og det hele. Tror jeg hadde noen ekstra eiendommelige gutter for de var ikke slik plukkete (heller unormalt) så jeg flyttet ikke en ting.
Kos deg med denne tiden! Pluselig er de skolejenter. Jeg skjønner ikke hvor fort tiden har fløyet og nå suger jeg til meg dagene og nyter tiden med gutta.
Ha en glad dag!
Klem fra Kaspara