søndag 6. mars 2011

Fastelaven!


Her skinner sola fra skyfri himmel! En hærlig søndag!
Jeg skal lage fastelavensboller(dette bildet er fra et par uker tilbake da jeg trodde det var fastelaven. hihi)
Vi skal kose oss og nyte sol og fri!


Kanskje det skal sy`s litt og..eller noen andre små kreative sysler :)


I går kveld var jeg ute med 3 søte jenter. Vi spiste hærlig mat på Mother India og tok dessert og kaffe på en cafe i nærheten. For en luksus! Mange timer uten barn, bare god mat og skravling!!!
Takk for i går!



Håper alle som titter innom får en strålende fastelavenssøndag!!


2 kommentarer:

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

mmmmmmmm, den så god ut.
Flott blogg og fine bilder.
Titter gjerne innom igjen.
Klem

mona.z sa...

Ser deilige ut de bollene! Fint for dere at det blir dobbel fastelavensfeiring:) Jeg synes bloggen din er inspirerende og flott, så jeg legger meg til som følger, klem fra Mona