onsdag 2. mars 2011

Kjøkken


HJELP!!
Da kaster jeg meg ut i det. Viser frem kjøkkenet.
Nib´s utfordring i mars.


Det er ikke stort.
Det er ikke nytt.



Men fylt opp med farger og ting vi er glad i...


Vi har et gammelt kjøkken i huset vi leier.. Jeg driver å maler kjøkkenet nå, maler skaper og skuffer hvitt og bytter ut håndtak. Mulig veggene og får et strøk maling etterhvert..


Det beste med Nib`s utfordringer er all inspirasjonen som ligger i alle bidragene.
Samler inspirasjon til oppussing av kommende kjøkken...*drømme*



Gleder meg til å se alle bidrag og all inspirasjon etterhvert som det raser inn.
Vet ikke om dette gir så mye inspirasjon, men dette er mitt kjøkken, akkurat nå.

God natt!


5 kommentarer:

Helene-Louise sa...

så koselig kjøkken dere har:D Synes nå det er litt sjarm med gammelt kjøkken jeg da, spesielt når du gjør det så fint! Gleder meg til å komme på besøk i sommerferien:D

KROnPRINSESSENE sa...

Så koselig kjøkken med fine ting :)
Oppdaget deg nå inne hos NIB...
Legger meg til som følger jeg og titter snart innom den fine bloggen din igjen.
Klem May Helen

Frk lykkelig med farge sa...

Kjempe fint kjøkken dere har. Hadde nesten helt likt der jeg bodde før. Savner de gamle skapene er veldig god plass i dem. Kunne ønske jeg kunne male kjøkkenet vårt. Ville så gjerne hatt det hvitt og lyst, men får leve med det vi har en stund til.

Takk for kommentar inn hos meg.

Ha en flott kveld.

Ruter & Hjerter sa...

Elsker de gamle kjøkkenene! Jeg har selv hatt et og nå har min søster et! De er konge:)

Kaspara sa...

Heisan!
Jeg synes slike eldre kjøkkeninnredninger i denne stilen er sjarmfulle jeg. Så har dere så mange glade fargeklatter rundt og hvile øyene på. Kjempekoselig!
God senkveld til deg!
Klem fra kaspara